Kirkolliset ilmoitukset viikko 20

To 16.5. klo 14 Kirpparikokous Lähetyskirpparilla
To 16.5. klo 16.45 Lapsikuoron harjoitukset seurakuntasalissa
To 16.5. klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset seurakuntasalissa
Pe 17.5. klo 9-12 hautausmaan siivoustalkoot. Ota oma harava mukaan. Talkoiden jälkeen kahvit kirkon sivusalissa.
Su 19.5. klo 10 Messu kirkossa, Iisalmen rauhanyhdistyksen kirkkopyhä. Mukana lapsikuoro ja kirkkokuoro. Messun jälkeen kaatuneiden muistopäivän seppeleenlasku sankarihaudoille ja Karjalaan jääneiden muistomerkille. Kirkkokahvit seurakuntatalolla.
Su 19.5. klo 12 Iisalmen rauhanyhdistyksen seurat seurakuntatalolla

Ma 20 5. klo 16 Kirkkovaltuuston kokous seurakuntatalolla.

Kuollut:

Laukkanen Liisa 92 v.

Väänänen Liisa Mirjami 81 v.

Reino Santeri Ryytty 80 v.

Eeva Marjatta Ryytty 77 v.

Tämän viikon päivitys julkaistiin viiveellä järjestelmäpäivitysten vuoksi.

Huom! Lähetyskirppari on auki ti-ke ja pe-la klo 10-14 ja torstaisin klo 13-17.

Tiedoksi: Virkatodistukset, avioliiton esteidentutkinta ja sukuselvitykset, sekä muut jäsenrekisteripalvelut  ovat saatavilla Kuopion aluekeskusrekisteristä puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopalveluita hyödyntämällä, sekä asioimalla Kuopion toimistolla.

Tilavaraukset, toimitusten sopimiset yms. saa edelleen hoidettua normaalisti Vieremällä seurakuntatoimistossa.